behrem zaten ıslak mendil almıyor musunuz sürekli bence bir kere de e bebek'ten alın, pipipet de almış olun. ben son ıslak mendili oradan aldım çok işe yaradı pipipet.
Bisaniye behrem dün eşim almış ama işe yaramadı durmadığı için bacaklar :) bu arada ıslak mendil kullanmıyorum pamuk ve ılık suyla siliyorum
Ozlemce Bisaniye altini acinca acayip hareketleniyorlar o yuzden o pipiped hemen dusuveriyor 3.aydan sonra falan yapmayi azaltti zamnla birakacaktir 😂
Miss06 Bisaniye benim bebegimde 2 ay 12 gunluk yuzune kac kere cis yapti sayamadim😂 bende alistim artik