Bisaniye yavrum yaa valla hissediyorlar sanırım bişey yapınca korkarak gözüne bakıyor.. bizde de reflü var genelde karnı doğunca kusuyor. Dün annemlerde olduğu gibi halıya kustu bir suçlandı ☺️☺️☺️
Neyse konumuz bu değil 😂😂
Sen Bezi direk açma canım kenarlarından gevşet yada Bezi aç kullanmadığın bı örtü ört üzerine o şekilde rahatlasin bunu engellemek Zor Biraz. Bizde de aynı şey oldu ama şükür çok sürmedi