Tutacak bebek ne olursa olsun tutuyor tutmayacak bebekte naparsan yap tutmuyor.
Bebeğim ilk 20 gün beni emmedi göğüs ucum yoktu. 10 gün kimse biberon verdirmedi beni tutmaz diye kaşıkla besledik sarılık oldu sinirlendim doysunda yeterki nasıl doyuyosa doysun dedim dayadım biberonu. Şimdi beni emiyor şükür hemde başta emmeyen çocuk şimdi memeden düşmüyor. Hala biberonuda veriyorum arada. Seni emecekse emiyor o çocuk yani