Zhl06
Bende 1 hafta önce yaptırdım aşıyı banyo ile ilgili bişey denmedi
Dorukannesi
[bilinmeyen] bence yaptirma biraz ne olur ne olmaz
Sibell
[bilinmeyen] bir gün sonra yaptırın bence 😊
Didoo
3 gün sonra yaptırılıyor banyo
DerenGrkemYetiker
[bilinmeyen] doktorumuz verem aşısı hariç her aşıdan sonra yıkayabilirsiniz dedi hep, hatta sağlık ocağındaki ebe de. 7 aylığız.
Mrvozdmr
[bilinmeyen] bana 3 gün yaptırma demişti ebemiz sizde 3 gün bekleyin bence