Esraarslan59 2 bucuk aylık bebeğimin gözüne elimi ovarken kolonya sıcradı doktormuzu aradık kızarırsa göz doktoruna gösterin dedi kızarma yok ama sulanıyor sanki yapış yapş gibi korkuyorum
CigdeminMevasi Esraarslan59 kaynamş ılımş suyla pamuğu ıslatp silin istersenz ara ara umarm birşey yoktur geçmiş olsun
eliffnur Nasıl ya🤦🏻♀️Biraz daha dikkatli olun öyle şeylerde Allah korusun inşallah bir sorun çıkmaz🙏🏼