Kizlar bebegim 11 aylık erkek. Yediklerini görseniz çocuk obez kesin dersiniz ama alamıyor kilo.Gerek öğün sayısı gerek porsiyon miktari fazla fazla ama 2 ay oluyor 8 bucuk kilo gecen ay 8.800 iken tekrar 8 bucuka düştü. Lutfen akil verin ne yapmam lazim