ikibaloglaninanasi Kızlar 9 günlük bebegim nefes nefese kalmış gibi çok hızlı nefes alıp veriyor Dr a sormayı unuttum tekrar gidince sorcam ama bilen var mı neden böyle oluyor normal bişey mi aceba?
Oslemosguu ikibaloglaninanasi benim bebeğim de öyleydi canım daha çok minik oldukları için dr normal demişti henuz dünyaya alışmaya çalisiyor hala kendini annen karni sanıyorlar zamanla duzene giriyor
1prens1prensesannesii ikibaloglaninanasi ilk haftalarda bizim de öyleydi sormuştum doktora şuan çok normal dedi.. 4.5 aylığız düzeldi
ArasAybarsMoM ikibaloglaninanasi bn doktora yazmistim kuvezden cikip eve geldigimiz ilk gece korktum cok hizli nefes aliyodu birde premature benim bebis doktor bana hirilti ve morarma olmadigi surece sorun yok dedi normalmis yani
ikibaloglaninanasi Oslemosguu 1prens1prensesannesii ArasAybarsMoM Ya öyle mi içim çok rahatladi hepiniz sağolun. Bişey daha sorcam karnında bı şişlik var o normal mi aceba
Oslemosguu ikibaloglaninanasi Mama mı veriyorsun Fazla mama verince karni top gibi sisiyor hazmedemiyor çok küçük olduğu için dr danış istersen
Ghi ikibaloglaninanasi yendioğan döneminde hatta çocuklar bile bir yetişkinden fazla soluk alıp verir bu soluk sayısı yenidoğan döneminde 40-60 arası olmalıdır. Kronometre tutup sayabilirsiniz aynı zamanda periyodik solunum denilen ( soluğun 4-5 saniye alınmadıgı sonra cok hızlı soluk alıp verdiği) anlar da olabilir. Bebeğinizin karnı şu anda kurbağa karın denilen görüntüde bu da normal ve geçici. Ama kabızlık ve gaz problemleri varsa buna bağlı bir şişkinlik de yaşıyor olabilir
Ozgek Mutlaka doktora cikarin zaman kaybeymeyin lutfen hizli soluk alip vermesi istenilen bir durum degildur bu durumu gozlemleyecek olam doktorunuzdur
ikibaloglaninanasi Ghi ne güzel bilgi verdiniz öyle çok teşekkür ederim bu akşam eşimle hastaneye götürelim dedik bizde yine de içimiz rahat etsin bı gidelim inşallah çok sağolun tekrardan