CigdeminMevasi Kızım ocak ayında ek gıdaya geçecek mevsim sebze meyvesi olarak ona hazrlk yapabileceğim neler var? Salça yapacağm akşan birde fasülye koyayım diyorum köyden geldi püre yapar yediririm dye düşünüyorm
Omerim01 CigdeminMevasi bebeğim mevsimindeki meyve sebzeleri yesin diye hazirlik yapmadim ben konservelerin bozulma ihtimali var bebeğe kotu gelebilir o yuzden her mevsimin sebze ve meyvesini o ayda yedircem
Dygudfne CigdeminMevasi bizde Aralık ayında geçicez ek gıdaya çok merak diyorum bende nasıl olcak diye
Baby_Mila CigdeminMevasi taze fasülye koyabilirsin derin dondurucuya ama domates koyma içine annesi birde bezelye koyabilirsin zaten kışın havuç brokoli pırasa bunları verebilirsin
CigdeminMevasi Sema6134 kapya biberin mevsimi oldpu için salça yapacağım ben birde fasülye kurup koyacağm netten araştrdm mor erik şeftali üzüm kayısı püresi yapıp koyanlar var
Sema6134 CigdeminMevasi nasıl yedircem diye çok korkuyorum sizde böyle bişey var mı bu durum beni çok üzüyor
iki_prens_annesi_ CigdeminMevasi bence herseyi mevsiminde yemeli bizde yeni gectik ek gidaya ne varsa onu veriyorum patates havuc verdim armut seftali mandalida mor erik üzüm verdim soganli sarimsakli havuclu patatesli corba yaptim tavuk suyuna corba yaptim yesil fasulye ve ispanak tattiracagim nasipse kabak tattiracagim yani ne varsa vermeye çalışıyorum
Sema6134 iki_prens_annesi_ nasıl veriyorsunuz haslayipta mi ne zamanlar veriyorsunuz yanında mama veriyormusunuz
Merve08 iki_prens_annesi_ bu saçıklarınızı nasıl verdiniz neyle karışırdınız çorbayı nasıl yaptınız allah aşkına yardım edin 😒 bu dönem beni korkutuyor
CigdeminMevasi Baby_Mila donates koymayacğm 1 yaşına kadar yiyemiyorlarmş zaten teşekkr ederim bezelyede kendimize koymştm onu yiyebilr sanırm bi sorun olmaz demi
iki_prens_annesi_ Merve08 ilk pure olarak verdim 3 gun hasladim catalla ezdim 1 kasik 2 kasik 3 kasik verdim tadimi biten havuc ve patatesi birlestirdim sogan sarimsak 2 su bardagi su hasladim blendirdan geçirdim ve mis gibi vitamin deposu severek içti oglum
iki_prens_annesi_ Merve08 meyveleri cam rendede rendeleyip verdim tavuk suyunu da tavugu hasladim az sehriye ekledim biraz yag verdim onuda sevdi
esra0474 CigdeminMevasi merhaba. Benim kızım da yarın başlayacak ama ben mevsimindeki sebzeyi meyveyi yesin düşüncesindeyim. Sevgiler
espalp CigdeminMevasi hiçbir şey koymayın. Mevsiminde yesin yiyeceğini. Kış mevsimi tadım ve meyve açısından zengin ve çok faydalı. Kıştan hazırladığım meyveleri komposto yaptım yedim çünkü yaz meyvelerinden sıra gelmedi. Şimdi kışa sadece mısır atıyorum donduruca yeterli.