Doktor önerisiyle aldim dün aksam ilk defa ictim ama bende cok cok aşırı gaz yapti hatta ishal de yapti bu durumu yasayan var mi bu cayi kullanip bugun icmedim ama bir kereden anlasilmaz deyip devam etsem mi bu arada sütüm yetersiz oldugu icin degil sütümün kalitesini arttirmak icin aldim çünkü sütüm var bebek emiyor ama kilo alımı durmus