Kızlar oğlum 6 aylık emar çektirilmesi gerekiyor.ilaçlı çekilecekti meyve suyuna kattılar biz şırıngayla içirdik öncesinde 4 saat aç kaldı ve uykusuz kaldı. İlacın etkisiyle uyudu uyumasına ama sırayı bekledik sıra bize geldi yatırıdm uyandı 😏uyut dediler uyumadı asla boş yere aç kaldı. Doktorunla konuş tekrar ilaç yazarsa ilaç yoksa anestezi yazar dedi sizler nasıl çektirdiniz ne gerek var aç kalmasına anlamıyorum karnı tok olsa uyuyacak ztn hadi ilacı içsin diye aç kalıyo içtikten sonra niye izin vermiyorlar doyurmama