Ne durumdasınız kizlar. Benim 16 buçuk aylık oğlum var beni çok zorluyor. Gün içinde sürekli stresli ve sinirliyim. Beni dinlemiyor. Yapma dediğimi yapıyor yapma denemeye çalışıyorum hep sakin güzel konuşuyorum ama yok yine de dinlemiyor. Herşey sorun yemek yemek alt değiştirmek. Kesinlikle degistirtmiyor oyalamaya çalışıyorum ve tabiki durmayinca biraz bağırıyorum ona rağmen hala altını değiştirmiyor aksine gülüp daha çok yapıyor. Yemek yemiyor minciklayip atıyor yerlere. Ve sürekli onunla ilgilenip oynuyorum ev işi bile yapmıyorum oğlum uyuyunca yemek yapıyorum o kadar yani ilgiliyim ama niye böyle gün için de çok sinirli oluyorum böyle olunca😔 bide sürekli koltuk tepelerinde TV unitesinde kendini koruyamiyor da tam olarak düşecek diye sürekli başındayım 17. Ayın sonu atak haftasiymis o mu başladı acaba djyorum hep hareketli yaramazdı ama şu sıralar iyice artti