Eymen190218
Kızlar oğlum 11 aylık yaşına girmek üzere meme+mama şeklinde gidiyoruz.zayıf bir bebek sütüm az mamayla destekliyorum.sorum şu 1 Yaşından sonra mamaya devam eden var mı yada devam ederim diyen.fikirlerinizi söylerseniz sevinirim 😊
Eymen190218
[bilinmeyen] demi canım bende merak ediyorum tecrübeli anneler çıkacaktır 😊
Eymen190218
[bilinmeyen] anladım canım tşk ederim 🥰