Merhaba Güzel Anneler🌸 Oğlum 3 aylık. Geceleri 6 saat kesintisiz uyuyabiliyor sonra beslenmek için uyanıp geri uyuyor 3 saat. Uyandıktan sonra en fazla 1 saat uyanık kalıp yine uyuyor. Bi huzursuzluğu bi rahatsızlığı yok keyfi Şükür yerinde. Sizinde bebişleriniz var mıdır böyle? 🙈😇