Omerim01 OzgeOzkan ben gostergeli anladim canim bir an once gecsin minigin acilari insallah cok gecmis olsun🌸
bayankitapkurdu OzgeOzkan neden öyle söyledi ki? Biz de sünnet olduk ama öyle birşey söylemedi. Sadece kilot bez kullanıyorduk normal bez daha rahat olur ondan alın demişti
OzgeOzkan Bezi mevcut bezinden bir numara büyük olursa iyi olacaktır. Çiş göstergesi olmayan bezler bu süreçte daha kullanışlı olmaktadır. Çiş göstergeli bezlerin pipiye yapışma ihtimali daha yüksektir. Bu şekilde yazmış doktorumuz kızlar soranlar için ☺️
alyatosum OzgeOzkan Prima pampers ve minies kullandım şimdiye kadar canım bunlarda yok . Ne alaka anlamadım ama ıslaklık göstersi olmayanla