dilara5258 Bugün kızımın aşısı vardı vurunduk sabah ama şu annda biraz topallıyor normal mi acaba doktora mı götürsem telaşlandım
kahvekolik_anne dilara5258 nasıl topallıyor bacaktan da mı vurdular ? Bize iki koldan vurdular bi de ağzına damla damlattılar.
seydaac dilara5258 bizim 18 ay aşısı iki koldan olmuştu. Bacaktan mı vuruldu sizinki. İsterseniz bir doktora götürün.
tatlisert dilara5258 benim oğlumun da 18.ay aşısı bacaktan oldu ama topallama vs olmadı. Doktorunuzun numarası varsa mesaj atın isterseniz.
kahvekolik_anne dilara5258 bilmiyorum şuan şaşırdım bize 2 kol bi ağızdan damla verdiler bacağa vurmadılar
seydaac dilara5258 o zaman doktora götürün, çünkü çevremde birçok kişiyle de konuşmuştum onlara da koldan yapılmıştı.