EmelGl benim de bitmedi 40 kontrolünd gittim ve rahimde parça kalmış daha doğrusu kan pıhtısı bunu vücut kanamayla atıyomuş normalde ben atamamışım o da büyümüş kala kala polip olmuş kürtaj gibi 10dk lık anesteziyle temizledi dr kürtaj gibi düşün.. kanamam daha yeni yeni kesildi yarın kontrolüm var😑