Deletedmom5151 Sibelcan16655 hmm siz ateşi ciktikcami verdiniz ateş düşürücüyu yoksa saati geldikce mi
Sibelcan16655 Deletedmom5151 saati geldikce verdim .cok endiselenme her cocukta olabilcek seyler benim kizim 6 aylikken oyle olmustu 3 kez felan olmustur suan 21 aylik
Annesirintugceuzun Deletedmom5151 Benim kızım da yeni atlatıyor boğaz enfeksiyonunu. 3 gün falan sürdü ateşi. Antibiyotik iyi geldi baya. 3 saatte bir calpol verdim. Şu an maşallah çok iyi 👌
Deletedmom5151 Annesirintugceuzun ay Allah bidaha yaşatmasın bizimde ilaçları kullanmadaki 2. Günümüz yarın etki eder mi dersiniz
Ikicocukanasiyioldum Deletedmom5151 yarina kadar saatiylle ver ysrindan sonra ates olmadan verme ve aksam yatirmadan fitil ver hem rahat yatar.
Deletedmom5151 Ikicocukanasiyioldum öyle yapım o zaman Allah razı olsun kafanızı ağrıtıyor um kusura bakmayin
Ikicocukanasiyioldum Deletedmom5151 mesela aksam yatmadan surup saati mi geldi surul yerine fitil yap canim.ikisini bir arada kullanma
Deletedmom5151 Sibelcan16655 valla ben çok panigim sanırım eşimde evde olmayınca tek başına insan çok korkuyor arayınca gelebilecek yerde ama manevi iyi hissediyorum bugun eve gelmeyecek mesela gece panikliyorum çok çok sağolun 🥰
Sibelcan16655 Deletedmom5151 anliyorum sizi esiniz yaninizda olsa bile anneler daha cok ilgili oluyo bu yuzden maselesef panik degilde biraz daha soguk kanli olmak zorundayiz onlar icin icimiz acisa bile😊
Deletedmom5151 Ikicocukanasiyioldum 20 aylık bide şey soracağım ishal gibi kaka yaptığı oldumu antibiyotikten mi yoksa başka bişey mi acaba iki kez yaptı ikisi de sıvı baya
Deletedmom5151 Ikicocukanasiyioldum Augmentin şeyden korktum 20 gün önce amipli dizanteriye yakalanmıştı onda ishal olmuştu da yine mi o yoksa dedim crp 29 çıkmıştı dün kanda
Ikicocukanasiyioldum Deletedmom5151 hm kabda hem bogaz enfeksiyonlu cocugunuzun atesi dusmemesi normal yarin daha iyi olur. Antibiyotikler ishal yapar zaten vd kaka sayisi 2den fazla olur.
Deletedmom5151 Ikicocukanasiyioldum aynen inşallah Allah razı olsun yarını bekliyorum bakalım😀 çocuk hasta olunca anneler ne tedirgin oluyor valla ya
Ikicocukanasiyioldum Deletedmom5151 biliyorum anliyorum sizi bu durumlarda soguk kanli olmak gerekir bebeginizin ustunu inceltin cok kalin olmasin
Deletedmom5151 Ikicocukanasiyioldum sabah akşam zibinla geziyor gaziantepteyiz sıcak çünkü dünden beri giydirmedim bişey