Evet yavaştan uyuma şeklini değiştirmeye başladım. Sallanarak uyuyodu ama son zamanlarda sallanma süresi artıp uykuya dalma süresi uzamıştı. 3 gecedir emzirip beşiğine koyup başında oturuyorum. Hiç ağlamadan 3 gecedir kendi uyumaya başladı. İlk gün 1saat 2.gün 45dk 3.gün 40dk sürdü uyuması ama gel gelelim gündüz uykusunda hala sallıyorum ona cesaret edemedim uyumazsa diye 🙈 gündüz hala iki uyku yapıyo. Tek uykuya geçmek istediğini nasıl anladınız. Normalde yaşına girince tek uyku yapıp 2-3 saat uyuyolarmış