Ebruea Kızlar bugünsalgından ötürü koyulan kızamık aşısı için asm ye gittim aşı kaldırıldı gönderilmiyor dedi hemşire gitmeden aramanız söylemek için post açtım. Virüsten bebişler boşuna riske girmesib
OzgeBrs Ben de bugün hastaneye kontrole gittim 9. Ay aşılarını artık sağlık ocakları yapıyor oraya gidin dedi