Mommysharkk ben Doğumdan iki ay önce ayrıldım 37.haftamda. Doğum yaptıktan sonra alabilirsiniz dediler. 1 şubatta işten ayrıldım 20 Mart’ta Doğum yaptım bir hafta sonra param yattı yani iki ay geçmiş oldu. Sonrasında da iki ay sonra yattı. Prosedür böyleymiş. Herkesin bir değil tabi bazı şirketler maaş gibi yatırıyor her ay mağdur etmemek için sonrasında sgk dan yatan parayı siz iş yerine ödüyorsunuzz.
Diğer sorunuz ise valla bende anlamadım Doğum iznim 24 Mayıs’ta bitiyordu şirketten aradılar bir hafta kçö den yararlanıyorsunuz sonrasında ücretsiz izni başlayalım diye tamam dedim bir hafta yattı para sonra kçö uzadı bana her ay para yattı şirketin de müdürlerin de haberi var şu an Kasım sonu başlamam lazım normalde ama Ücretisz izinde mşyim Doğum izni mi anlamadım. Havalimanında çalışıyorum bu arada o yüzden izin bitse bile belki çağırmazlar kçö devam eder. Hayırlısı🤷♀️ Çok uzun oldu hakkınızı helal edin 😊😊