Burcin Benim oğlumunda doğduktan 2,3 hafta sonra yüzünde bir sivilce çıktı sonra yayıldı yüzüne . Ama zamanla geçti şimdi bir kaç tane kaldı . Müdahale etmedende geçebiliyor bize doktorumus mustelanın nemlendiricisini önerdi ama birşey yapmasanızda olur dedi öylece geçti şimdi çıkmayan yerlerinde çıkıp geçiyor kendiliğinden .Normalmiş .