Merhabalar arkadaşlar bebegim 32 günlük ve doğduğundan beri ozellikle geceleri uyurken çok fazla ses cikariyor, inleme, korkma, birden haykirma gibi.. oyle ki korkuyorum bi sey oluyo diye ama baktığımda uyuyo oluyo, bu durum normal mi, ve surekli bi seylerden korkup titriyo:(