Ezfis Ogurme refleksi cok normal olmasi gereken bir reflekstir korkmayin. 7-8. aylara dogru geriye gidicek. Nasil ki biz parmagimizi daha cok sokunca oguruyoruz, onlar da oyle. Biraz daha onde suan cunku. Buyuk parcalar ile bogulmamasi icin o refleka var. Ben kizima Blw yontemi uyguladim, 6. aydan itibaren yiyecekleri onune koydum. Pure vermedim ki sevmez. Ogurme refleksi bundan olsa gerek 7. ayda gitti. Pure verilen bebeklerde uzuyor surec haberiniz olsun 😊