Merhaba arkadaşlar benim 4 ay 10 günlük bebeğim var 4 gün önce sünnet ettirdik geceleri uyumamaya öğle uykusunu da atlamaya başladı sürekli huysuz acısı da yok gaz problemi de bitmişti simdi tekrar çekiyor ne yapmalıyım bilmiyorum nasıl düzene girecek tekrardan