2ay 24 günlük bebeğim 12. Atak haftasında gösteriyor şu an, ekstra Bi sakinlik var dün akşam 8de uyudu sabah 6ya kadar uyanmadı hiçbir şekilde beslenmedi sesi bile çıkmadı emmedi zorladım uyanmadı, 6.30gibi beslendi uyudu ve bu saat oldu hala beslenip beslenip derin uykulara blok uykulara geçiyor. Normalde atak haftalarında Bi huysuzluk durumu söz konusu oluyor bizde tam tersi, herhangi bir rahatsızlığı ateşi hastalık durumu yok. Atak döneminde başına böyle birşey gelen var mıdır