1 ay 21 günlük bebeğim var. Bu zamana kadar ara sıra kusmaları oluyordu. Ama bu sabahtan beri 3-4 kere emzirdim. Hepsinde de kustu 🤦🏻♀️ Biri peynirimsiydi, diğerleri normal süt şeklindeydi. Ateşi yok, huzursuzluğu yok, uykusu normal, gazını çıkarıyor… Ama içtiğini çıkarıyor. Sizce bi sorun var mıdır? 🤐 Dün akşam yemekte ayıptır söylemesi nohut yedim. Acaba o mu yapıyor? Doğumdan sonra ilk defa yedim. Aklıma başka bişey gelmiyor 🤦🏻♀️