Napacağımı şaşırdım artık 4 aylık oğlum var hem aşırı huysuz hem aşırı hareketli hiç durmuyor şimdi diyeceksiniz 4 aylık bebek ne kadar hareketli olabilir ki gerçekten yaptıkları hiç 4 aylık bebek gibi değil doğduğu günden belli doktorlar bile şaşırıyor sağlıklı çok şükür ama hiç durmuyor oyuncaklardan sıkılıyor müzikli oyun halısı aldım iki dk oynamıyor zaten o halıyı öyle bir hale getirdi ki nasıl oyalacağımı şaşırdım bana fikir verin oğlumu nasıl oyalabilirim sakince nasıl oynarız. Zeka kartlarını sesli oyuncakları fln herşeyi aldık başka önerisi olan var mı ?