Üzülerek söylüyorum ama cok yoruldum artık. Gece sabaha kadar üstümde yatiyo emiyo. Hic cikarmasam ağzından sabaha kadar emer. Uyumuyo. Gündüz sürekli memede. 5 ay sonra 2 yaşında olacak zaten biraktircam ama dayanamıyorum çok yoruldum. Gündüz 2 memeyi de acıyo 2 saniye ondan emiyo 5 saniye digerinden . Ciğerlerim ezildi artık sürekli tepemde. Dogru duzgun emse neyse ama tepiniyo resmen🥵🥵 bunaldım bu durumdan. En azından gece emzirmesini nasıl bıraktırabilirim. Cigerlerim agiriyo artık. 14 kilo çocuk hep üstümde. Nefesim daraliyo. Aşırı bağımlı oldu akıl verin kızlar . Artik göğsüm açik geziyorum evde. Bir yerde mümkün degil emdiremem zaten cunku 2 side açik olsun istiyo. Aşırı da yaramaz. Camlara vuruyo bardak bulursa atiyo yere kırılsın diye. Kabloları kopariyo. Cok degisti ve ben artık cok yoruldum. Varlığına bin şükür tabi ama anlayin beni ne yapmam gerek. Kaynanam artık surubu falan yokmu sakin durması icin diyo. Elleri hic bos durmuyo hep bir yaramazlik. Lavaboya çıkıp suyu acmalar daha neler neler 😭😭😭 kızıyorum bazen vuruyorum bile ellerine. Sonra üzülüyorum .ne gecem kaldı ne gündüzüm ne olur alıl verin. Cok uzun oldu özür dilerim