Merhaba Arkadaşlar bebeğim 4 aylık emziriyorum arada sağıp veriyorum 4 aydır adet görmedim dün akşam yoğun kanamam başladı ağrım sızım yok doktorum emzirirken adet görmemen normal demişti hala emziriyorum bu kanama normal mi ? Doktorum geçen ay kontrol etti tüm verilerim normaldi, başına gelen var mı?