Gerçekten merak ediyorum anneler gündüz üç uykuyu nasıl yapıyo bebekleriniz 😳 benim bebeğim iki aylık .24 saatte en fazla 7 saati uyuyarak geçiriyo o da gece uykusu.akşam 9 buçuk gibi uyuyo defalarca uyanıyo sabah 6 en geç 6 buçukta uyanıyo .bütün gün uyumuyo ağlayıp duruyo lavaboya dahi gitmek için fırsat kolluyorum .yardımcı olabilecek olan var mı bana