Kizimmmmm RasayiAA ama bitane aldığım takım hic göründüğü gbi gelmedi. Onu iade ettim. Başka aldım. O çok hoş geldi.
Elifnaz_rabia Ben aldım küçük oldu kumaşı filan zaten hiç beğenmedim de iade ettim bir ay oldu bekliyorum