Hepimom 1.5 aylik bebegim var, nasil olsa surekli evdeyim diye sagip koymuyorum buzluga. Bu sekilde olup buzluga sut stoklayan var mi? Ve neden?
Mkelebek Hepimom ben 2 poset attim ama fazlaliktan yani sagmam gerekiyodu. Aslinda cok atasim var nolur nolmaz diye.fakat sutum tazyikli akiyo sagmakta daha beter eder memeyi diye elleyemiyorumm yoksa koyardim buzluga.
Gmzdgs Hepimom bende atmadım 4. Aydan sonra sütüm azalmaya basladı keşke atsaydım dedim şimdi 10 aylık olcaz doldukça sağlıyorum mama sına karıştırıyorum sürekli memede oldugu için cok dolmuyo bazende annemde sagıp bırakıyorum oraya gttıgımde veriyorum bence sag 3 ay olmadanda tüket