Giraysmom20 gerçi doğru ya of waikikide yazıyordu. Ya netten almam lazım gitme şansım yok. 1 ay sonra yeğenimin doğum gününde giyecek oğlum. Şu an 3.5 aylık 4.5 aylık olacak. 9 aylık alsam olur mu acaba? Ben bi türlü şu beden olayını çözemedim. Mesela alt üst takım aldım diğelim bacakları karın kısmı tam oturuyor. Ama kolları ve bacakları uzun kalıyor. 🤷♀️