Balakannesi Merhaba 5ay 5 günlük bebeğime mama sandalyesi almak istiyorum 6 aydan sonra oturabilirse kullanmaya basliycam , iyi bişey olsun istiyorum en iyisi hangisidir deneyimleriniz neler paylasirmisiniz
Esracm Balakannesi joie marka aldim ama bence dikkat edilmesi gereken sey ayakalrininkoyacagi yer olmasi. Sarkinca agri olabilir.arkadasim ciko marka aldi onunki de cok iyi
Ahimess Balakannesi en iyisi en pahalı olandır. Size tavsiyem ucuz olan birsey alın e bebekte baby Plus var 70-80 TL. Çünkü bazı bebekler mama sandalyesinde oturmuyor bile verdiğimiz para boşuna gidiyor ki ayaklanmaya başlayınca hiç oturmuyorlar ☺️ Ama illa en iyisini alicam derseniz joie mimzy lx var yatar pozisyona da gelebiliyor ve katlanıyor. Ayakları sayesinde devrilme riski de yok Fiyatı 900 TL olması gerekiyor ☺️
Naz_N Balakannesi şık, yer kaplamayan pratik modeller olarak İkea’yı beğeniyorum. Büyük bütçe ayıramam derseniz Antilop, bütçeniz varsa Langur derim🌸 Diğer türdeki mama sandalyelerini pek beğenmiyorum ama alacak olsa sanırım onu da Joie alırdım🌸
annebusesi Balakannesi chicco polly2 starter aldık kızıma çok memnunum. Annemin evinede chicco poly aldık bi alt modeli yani oda çok iyi çok bi farkta yok aralarında aslında. Poly i 2.el 150 tl ye almıştık. Polly 2 starter ı 850 tl ye sıfır almıştık kampanyada
Bugra2020 Balakannesi baby plus gourmet mama sandalyesi var fiyatı 379 tl hem devrilmeyen tarzda ben onu düsünüyorum 🥰fiyatıda dha uygun bikaç kisiden memnun olduklarını duydum bi bakın isterseniz sizde
Aysenurmiran Balakannesi e bebek bayb plus 380 tl en son 4 kademe ayarlanabilir ayaklı yapışan tepsisi var çıkartıp yıkayabliyosun hem