Arasveannesi bence o guruldamayın damla yapıyor.ben de oğluma sab siblex kullanıyorum.damlayı verdikten sonra özellikle guruldama artıyor.üşüttüğünü düşünmüyorum bebeğinizin.çünkü o kadar giydirmeye üşütmek zor.bende ayaklarını 3 kat giydiriyorum.yatırdığımda ayaklarına sıcak su torbası koyuyorum yine de gurulduyor. Bu damla biraz ilaç gibiymiş.sanırım o hareketlendiriyor bağırsaklarını