Tugcelik Minnokkunannesi bizim de dün yaptırdık hem uyku hem huzursuzluk yaptı uykusu var ama inliyor çocuk sonra ağlayarak uyanıyor yavrum
metehanmom_ Minnokkunannesi ateş yaptı gece calpol verdik geçti ertesi gün de hafif oldu ama vermedik ilaç onun dışında birşey olmadı
tospikannesii Minnokkunannesi dün yaptırdık bizde, ateşimiz olmadı şükür ama sürekli uyuyor, mızmızlığı var
Seyithamza Bizimde dun oldu uyku yapti uyaninca huysuzlandi durmadi kucagimda gezdirdim oyle atesi cikmadi ama yinede calpol verdik agrisini kesti gibi gecede uyudu normaldi
asyababy20 Karma aşı ateş yaptı p.tsi vurulmuştu dün de verem aşısı oldu o huzursuzluk yaptı ve uyku ama inlemekten uyuyamadi bı ara ağlama krizine girdi yavrum ağlayarak uykuya daldı gece çok şükür hiç bir sikntisi olmadı smdilik iyiyiz