Teachermom benim de bebeğim 4 aylıkken bı azaldı mamaya başlamak.zorunda kaldım şuan 8 aylık hala emziriuorum ama dolu dolu gelmiyor mamaya ihtiyaç duyuyoruz yani sizde eğer mamaya baslamadiysaniz ek gıdaları ve ara öğünlerin verin günde iki ya da üç kere emzirmeniz bebeğiniz için bile yeterliymis zaten 10 aylık olmuş .sütünüz kesilmez merak etmeyin moralinizi bozmayın olumlu düşünün sürekli az da olsa vermeye çalışın sütünüzu