Miraykiz58 merhaba ben bebeğime Hot mom yoyko almıstım baya da paara verdim ayıptır söylemesi ilk bebek diye iyisi olsun dedim ama asansor yoktu apartmanda onu hesaba katmadiim bebek arabası cok güzeldi fakat çok ağır ayrıca travel olduğu için de kendi başıma in çık yapamadım araba bagajında kaldı daha sonra onu yarı fiyatına satıp e bebekden tek elle acılıp kapanan joie in bebek arabasını aldım 1100 tl den 600 e düşmüştü o dönemde aşırı aşırı cok rahat tek elimle acılıp kapanıyor kapandığında küçücük oluyor bastondan daha güzel yatak oluyor 6 kg agarliginda omuz askısı ve cantası var cok mükemmel Bi ürün tavsiye ediyorum