[silindi] Kızlar 9 gün oldu dikişler imin üstünde Bi sertlik var tam orta kısımda dikişler imin üstünde sizce nedir bu doktora yarın gideceğim belki bir bilen vardır sormak istedim
Pirayee [silindi] bende şuan hala hafif şiş orası ve o bölge de hissizlik var 😐 25 gün oldu sezaryen olalı
Suhedacan [silindi] elini dokundugun zaman hissediyorsanız normal benımde oyle ama gözle gorulur birşeyse bir fikrim yok inanın🤷♀️
[silindi] Aybukebuyuyor bugün bende sordum iç dikişler topluyoruz ya onların şişliği zamanla geçecek dedi