Melindam merhaba size birşey sorabilir miyim ? Benim oğlum da geçen haftadan bu haftaya kilo almamış kilosu aynı düşüşte yok artışta. Doktorumuza götürdüğümde doymuyor olabilir dedi ama hiç ağlamıyor huzursuz da değil sadece 3,4 gündür günde toplam 5 bez cıkaramıyoruz sanırım doyamadığı anlamına geliyor değil mi ? Haftaya yine tartılacak biraz kendine iyi bak beslen güzelce uyu süt kaliteni arttır dedi. Eğer yine bi farklılık olmaz ise idrsr kürü alırız bakarız ona göre mama gerekirse öyle takviye ederiz dedi. Her hafts kilo almaları beklenirmiş bu doğru mu kesin almalı mı ?