Bebibebi bence bi öğün sütünüzü sağıp bi bakın kaç cc çıkıyor , sadece tavsiye ama 30-60-90-120 diye mama hazırlayın eksik ya da fazla 45-55 gibi kabız yapar bebeği , siz fazla yapın o istemese ittirir zaten bi süre böyle deneyin bence kilo alımı nasıl olcak bi izleyin derim 🙏🏻🙏🏻