Kızlar normal mi bilmiyorum uyanıksa hep ağlıyor kucaktan hoplatıp zıplatmam çene vermem gerekiyor gaz problemi var ama bu kadar da rahatsız ediyo mudur biyeri falan mı ağrıyo acaba diyorum annem gidecek 4 5 gün sonra tek bakacağım korkuyorum ağladığında bişey mi oldu acaba diye üst değiştirmek ztn ayrı Bi ölüm bide dayak yemiş gibi Ağlıyo içim gidiyo var mı bnm prensesim gibi olan yada önerisi olan emerken uyusa saatlerde göğsümde üstümde uyusun istiyo önerilerinizi bekliyorum