Ysmn_0 Kızımı 2. Ay kontrolüne götürdük vajinanın kapalı olduğunu söylediler ve gerçekten bakıyorum vakina deşiği yok kapalı doktor biseyde söylemedi her ay kontrol edelim dedi geçmezse ameliyat dedi var mı böyle olan 😢😢
Sevimliannee Ysmn_0 eltimin kızı da olmustu kortizonlu krem vermesi gerekiyodu oraya masaj yaparak acıyodu eltim daha sonra acılmayınca ufak bi operasyonla actılar uyutmadan saniyelik bi işlem korkmayın ama ilk önce krem kullanmıstı eltim
Happygirl8 Ysmn_0 genellikle östrojen eksikliğine bağlı görülebiliyo.. Östrojenli kremlerle açılabiliyo ya da ameliyat..
Linasuannesi Ysmn_0 amelyat die bişey kalmadı sakın böyle bişey yaptırma şuanda başka dr git üzülme canım şuan en yakın ark bebeği öyle kremle masaj yapıyor açıldı bile açılıyor yani öle amelyat falan asla önerilmiyor pskolojik ve tramva olarak nasıl amelyat demiş o doktor
Ysmn_0 Linasuannesi bekleyelim belki açılır dedi ama sanmıyorum açılmaz Başka bir doktora götüreceğim
Linasuannesi Ysmn_0 öyle beklemekle açılmıyor canım birebir ark izliyorum zaman kaybı başka dr git melhemlerini kullan
Ysmn_0 Linasuannesi bencede tekrar gideceğim başka bir doktora Allah hepimizin bebeklerine şifa versin