Melek-chn47 Merhaba ☀️ Bi kaç gündür idrar bitiminde baskı hissi yaşıyorum ve kasıklarıma sancı giriyor bunu yaşayan yada herhangi bir bilgisi olan bana yardımcı olabilir mi 🌸
Emine_1245 Canım kaç gündür bebde aynı şeyi yaşıyorum. Üşütmekten oluyor galiba. Ayaklarını ve karnını sıcak tut
macar07 idrar yoku enfeksiyonu geçiriyor olabilirsiniz bama da oldu aynısı geçen hafta aile hekimine gittim antibiyotik verdi geçti ve bol bol su için