Merhabalar arkadaşlar. Oğlum 6 ay 17 günlük. En son 9 eylülde kontrolde 7200 gramd kilosu. Araştırmalarıma ve hemşirelerrin dediklerinw göre normal kilosu. Ama bi KaC gün önce kayınvlidem gördü zyıflamış mı sanki dedi.bygünde kArdeşimle konştuk görüntülü o d dedi ki annem zayıf dio abla dedi üzüldüm.anne sütü alıyor vetdımlara başladık tdımlrı şu şekilde veriyorum hvuçlu ptaes püresi birazCk Zeytinyağı ve yoğurdu öğlen veya öğleden sonra veriyırum diğer zamanlarda istedikçe anne sütü veriyorum. Sizce yetersz mi ne yapmaıyım? Acaba anneliği beceremeyecwk miyim?