Sltan45_a bir sıkıntısı vardır herşeyi kontrol ettiniz mi gazı olabilir pişik olabilir karnı ağrıyor olabilir gündüz çok uyumuş olabilir herhangi bir uyaran olabilir kakası olabilir karnı aç olabilir gibi gibi, ama tabiki rahatlasın diye dua okuyabilirsiniz ben genelde öyle yapıyorum hemen hemen her gün okumaya çalışıyorum. Ama ondan önce bu dediğim şeyleri kontrol edin mutlaka bir de bebekler biz niye uyumuyor bu diye strese girdikçe daha çok uyumuyorlar sakin kalmaya çalışın.