Herkese hayirli günler hanimlar ben dogum yapali 1ay 25 gün olucak hala kanamam var aranizda benim gibi dogumdan sonra uzun adet olan varmi doktora kontrole gitmistim 6 haftam dolunca hersey iyi dedi bir sorun yokmus tekrar arayip sordum normal dedi biraz daha bekle gecmezse gelirsin bu arada sezeryan oldum ikiz bebeklerim