Masha_ Ben artık kimseyi umursamıyorum, sende boşver duyma söylenenleri. Milleti dinleye dinleye kendimizi yiyip bitiriyoruz kimseye bi şey olmuyor. Benim kızım 15 aylık, hem emiyor hem mama içiyor hem de artık bizimle yemek yiyor normal. Bebekliğinde kilosu için bu kilo değil mama şişliği diyorlardı, kilosu ayıyla bir gidiyordu ama 10. Aydan sonra falan durdu, 14 aylıkken de yürümeye başladı. Şu an 15 aylık 11 kilo falan, herkes zayıflamış diyor. Kimseyi memnun edemezsin. Bebeğin sağlıklı mı ? Sağlıklıysa çok şükür kilosunun kaç olduğunun önemi yok