Asyasya ben geçirdim canım. Psikiyatriye de gittim ama ilaç kullanmak istemedim emzirdigim için. Yorgunluk bitkinlik nefes alamamak ,herşeye sinir olmak, toplum içine cikamamak, aşırı zayıfladım ev işlerini bile mecburiyetten yapmak gibi şeyler hissettim