Prens_annesi170620 Tecrübeli anneler yardımcı olursanız sevinirim kullananlar yorum yaparsa çok memnun olurum 😊
61huma54 Prens_annesi170620 gaz için iyi bi mama ama artık kızım kabul etmıyo ben bile tadını begenmedım şimdi hipp almayı düşünüyorum sızdede kabul etmeme ve aşiri kusma oldumu 4 aylık kızım
Ozoss Prens_annesi170620 bizde aptamil kullanıyoruz 1 aylıktan beri ama gaz yaptı gün icinde biraz fazla veriyim hemen kabıza dönüştürüyor . Mamaya alışma süreci icin bırakmamıştım ancak gazı devam ettiği için başka marka alacagım😇
Duru345 Prens_annesi170620 ben sadece gece yatmadan önce vermeme rağmen çok aşırı gaz yaptı gün içinde sancıları arttı